Äitiyslomalla 22.11.2017-5.10.2018

Äitiyslomalla 22.11.2017-5.10.2018

Äitiysloma alkaa huomenna. Tuntuu oudolta sanoa nuo sanat. Pitkään luulin, että en koskaan tule kokemaan raskautta tai äitiyttä, mutta tässä sitä ollaan. Tuntuu myös oudolta sanoa asiakkaille, että en ota vastaan töitä. Toisaalta tekisi kovasti mieli vielä valokuvata, mutta toisaalta mieli ja kroppa sanoo, että nyt on jo aika levätä.

Henkilöbrändin valokuvat - Elina Risku

Elina Risku on Suomen nopein naispikaluistelija ja tähtää ensi vuoden Olympialaisiin. Lisäksi tämä valovoimainen urheilija on personaltrainer sekä ravintovalmentaja. Elina työstää uusia verkkosivuja ja halusi sinne valokuvia itsestään. Tarkoituksena on käyttää kuvia myös somessa. Tässäpä mukavasta kuvaussessiosta muutama kuva :) 

Meikki ja hiukset: Tiina Oilinki

Stoorila auttaa yrityksiä brändäyksessä sekä valokuvauksessa. Olemme erikoistuneet valokuviin markkinointiviestinnän näkökulmasta. Mikäli sinä haluat nostaa brändisi visuaalisuuden uudelle tasolle, ota yhteyttä.

Kaupallisten valokuvien suunnittelu

Kaupallisten valokuvien suunnittelu

Me kuluttajat olemme hassuja: kuinka monelle onkaan tuttu tilanne, että teemme ostopäätöksen kaupassa pakkauksen perusteella? Toinen pakkaus puhuttelee meitä enemmän kuin vieressä oleva ja valitsemme tuotteen pelkästään visuaalisuuden ja muotoilun perusteella. Tai ainakin ne vahvistavat ostopäätöstä. Sama päätee valokuviin verkkosivuilla. Asiakas on saattanut kuulla tuotteistasi tai palveluistasi ja tulee verkkosivuillesi tutustumaan. Ovatko kuvasi sellaiset, että ne saavat asiakkaan ihastumaan brändiisi ja kiinnostumaan?

Viisi vinkkiä yrityksen tarinan kiteyttämiseen – luo oma brändiccinosi

Viisi vinkkiä yrityksen tarinan kiteyttämiseen – luo oma brändiccinosi

Ehkä olet ollut tilanteessa, että mietit oman yrityksesi ydintä sekä miten saisi kerrottua selkeästi ja houkuttelevasti mitä yritys tarjoaa asiakkaille. Olet tuottanut sisältöä verkkosivuille ja sinulle on tullut tunne, että vain arvailet mikä olisi oikea sana tai sitten olet kirjoittanut jotain hätäisesti (ainahan sen voi muuttaa myöhemmin…). Poimit kuvapankista sattumanvaraisesti jonkin kuvan, joka on sinusta kiva. Lopputuloksena toivot, että asiakas löytää sivusi, ymmärtää viestisi ja ottaa yhteyttä.

Miten syntyy hyvä somekuva ja miksi somekuviin kannattaa panostaa

Miten syntyy hyvä somekuva ja miksi somekuviin kannattaa panostaa

Visuaalisuuden merkitys sosiaalisessa mediassa on suurempi kuin koskaan aiemmin. Somea selaillaan nopeatempoisesti bussissa, kassajonossa, kahvitauolla jne. Somesisältö halutaan nähdä nopeasti ja visuaalisesti miellyttävällä tavalla. Huomio kiinnittyy helpommin kuviin kuin pelkkään tekstiin. Hyvät ja mielenkiintoiset kuvat erottuvat, kun taas suttuiset ja epäselvät kuvat katoavat viestitulvaan. 

Stailatut tuotekuvat Loville myyntiin ja markkinointiin

Stailatut tuotekuvat Loville myyntiin ja markkinointiin

Tanjan päätös panostaa visuaalisuuteen ja visuaaliseen markkinointiin Stoorilassa tarjosi myös minulle ainutkertaisen mahdollisuuden tehdä unelmieni työtä. Yhteisissä projekteissa tuotekuvausten parissa syntyi hiljalleen ajatus osaamisemme yhdistämisestä ja niinpä liityin osaksi Stoorilan tiimiä.

Henkilöbrändin valokuvat - Antti Niittyviita

Henkilöbrändin valokuvat - Antti Niittyviita

Yksi parhaita puolia tässä työssä on inspiroivien ihmisten kohtaaminen. Yksi näistä ihmisistä on Antti Niittyviita, joka kouluttaa vuosittain satoja asiantuntijoita, herättelee ihmisiä ajattelemaan toisin, puhuu positiivisuuden ja itsensä kehittämisen puolesta – ja toimii itse esimerkkinä tästä. Antti työskentelee toimitusjohtajana testausgurutalo Prove Expertise Oy:ssä, julkaisee ohjelmistotestaus.fi –blogia sekä uutena kanavana TestGuruTV:tä. Antti on esimerkki asiantuntijan henkilöbrändäyksestä, joka tukee koko yrityksen liiketoimintaa.